2012. január 28., szombat

fehér Bőr tűsarkú cipő oldalán nyitott - Jelenlegi ára: 4 000 Ft +

Csodálatos Eredeti Passi márkájú bőripő dobozában! Nem a saját dobozával fotóztam, összekevertem!
Licit előtt kérdezz, mert máshol is hirdetem, nehogy pont akkor adjam át amikor licitálsz!
Igen divatos, kényelmes oldalain nyitott őszi-tavaszi cipő.  Sarokmagasság 10cm
Mivel hegyes orrú így 1cm-rel hosszabb, de ha a második vagy a harmadik ujjad hosszabb, az se gond, mert elfér.
Én 25cm talphosszt mértem, de a 8-as cipők általában 24cm. Ezt is ilyen lábra ajánlom, az enyém is 8-as, 24cm!
Bolti ára: 16. 000Ft. volt!
Kecses hosszú lábat mutat, igazi manöken alkatot kölcsönöz!
A sarkát cserélni kellesz!
A jobb belső részénél vezetés közben a pedál ledörzsölte, fotóztam, fehér box eltűnteti.
Nézz be hozzám, ha van időd, mert sok szép cuccomat felteszem!



Jelenlegi ára: 4 000 Ft

Az aukció vége: 2012-02-16 22:29
. fehér Bőr tűsarkú cipő oldalán nyitott - Jelenlegi ára: 4 000 Ft

Fontos